13 Ekim 2011 Perşembe

Küreselleşen Dünyada İngilizce Farkı

İçerisinde bulunduğumuz dönem, İngilizce bilmenin avantajlarını sonuna kadar yaşadığımız bir dönemdir. İngilizce artık okullarda öğretilen bir yabancı dil olmaktan çıkıp, hayat boyu öğrenmemiz gereken bir yapıya dönüşmüş durumda. Zira İngilizce, sürekli olarak kendisini de yenileyen ve okuldaki öğretilenlerden çok, iş hayatında kullandığımız terimlerle günlük hayatta işlerimizi kolaylaştıran bir dildir. İngilizce eğitimi bu açıdan yaklaşıldığında klasik sınıf eğitiminden çok daha fazlasına gereksinim duymaktadır. Bunun için de artık klasik sınıf eğitimi yetersiz gelmektedir. Bu engeli kolay bir şekilde aşmak istiyorsanız, uzaktan eğitim olarak adlandırılan yenilikçi İngilizce öğretim yaklaşımlarını tercih etmeniz gerekiyor. İngilizce eğitim, uzaktan eğitim sayesinde çok daha pratik ve avantajlı bir hal almaktadır. www.konusarakogren.com adresinde uzaktan eğitim yaklaşımları ile İngilizce öğrenmenin en hızlı ve avantajlı yollarını bulabilirsiniz.
kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder